6.3.13

Much going on

Jahapp. Vad har hänt sedan senast?

Joo, vår tomt ligger tydligen på ett grundvattenområde. Vilket betyder att vi blir tvungna att ha slutet avloppssystem istället för en wehoputs som vi hade tänkt. Shit happens. Men, vi kommer endå att få kommunalt avlopp till byn 2014-2015 någongång är det tänkt. Så vi får nöja oss med slutet system tills dess.

Lördagens snowboardåkande blev ett fiasko. Hade SÅÅ sett fram emot det eftersom syrran skulle med. Blev en snabb shoppingtur och mat i Seinäjoki istället. Passade på att gymma en timme eftersom vi endå skjutsade hem syrran.

På söndagen var vi på tomten. Högg ner några träd och passade samtidigt på att elda upp riset.

Måndagskvällen bestod av gym med Mia. RPV + korsetti.

Tisdag innebär ju som vanligt dans för hela slanten. Resultatet denna gång: blåmärken på axeln och en uppsvälld kind. Awesome :P med denhär farten får vi snart börja klassa dans som extremsport, hahah :D

Idag har jag varit och lagat gelnaglar åt moster. For och sa hejdå åt syster som far till Åland inatt. Kom hem till mamma och pappa för att vara kattvakt tills husfolket kommer hem. Mitt i mitt kvällsmål tog städmanin över och jag städade mammas kylskåp, 10 points.

Nu ligger jag och söta typen här nedanför i systers säng och myser. Borde nog sova så att man orkar till jobbet imorgon. Tack och godnatt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar