23.3.13

Just Give Me A Reason

Fick oväntat lunchsällskap igår av Jutta och lilla A, kul :) jag som nästan aldrig äter lunch på stan :P

Hade som sagt tjejkväll med mamma igår. Var ute på en timmes promenad. Åt grönsaker med dipp och beställde hem lite dermosilprodukter :) 

Vaknade 05.45 av mig själv idag. Steg upp och drack kaffe och gick sedan ut i gymmet :) Älskar såna mornar när det känns som om man har all tid i världen (började jobbet först kl.10)
Hann för en gångs skull lägga ner lite extra tid på mitt smink och mitt hår :) beundrar verkligen såna som är skickliga på att måla ögonskuggor (som t.ex min syster).  

Sista dagen på jobbet för den här veckan. Och nästa vecka har jag vintersemester :D

Dagens smink i olika rosa nyanser för att matcha mina röda Dr.Denim jeans ;P



Dagens favoritlåt:


3 kommentarer:

  1. Haha, jag har också ett par röda dr. Denim jeans :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. You've got to be kidding me :D

      Radera
    2. Nope. :D hahaha

      Radera