28.3.13

Tungt att ha semester

Har spenderat tre dagar på tomten. Röjningsarbete. Har släpat ris i uppförsbacke  i dagarna tre. Med den här farten har jag snart byns tightaste rumpa och lår (hahah, nånää). Men sjukt bra träning för hela kroppen. Behöver definitivt inte gymma denhär veckan ;) Hade dessutom på pulsklockan idag. 1941 kcal. Huhhuh. Vad ska jag månne hitta på att äta för att kompensera det?! :O
Har också hunnit med dansträningar, ett besök till banken och PartyLite.
Som vanligt så är jag världens sämsta kameraanvändare, så telefonbilder får duga.

Det går bra här.. eller hur var det nu igen?!

Jag hittade ett skojigt träd. 

'Utsikten' från den obefintliga terassen.

 
Fick en present av sambon. Mycket kvinnlig och romantisk.
Alla kvinnor behöver väl en egen stocksax?! :)




1 kommentar:

  1. bengt-ake@mitab.com13/5/14

    Var har du köpt denna jag behöver en exakt lika som denna.Men till en helt annan grej.

    070-6868790

    SvaraRadera