8.3.13

Kettlebell

For till LadySlim direkt efter jobbet. Sprang intervaller på mattan, men usch så tråkigt! I fortsättningen springer jag nog bara ute i naturen som jag hittills gjort :P
Efter intervallerna for jag på Kettlebell timme. Tungt men oj så roligt. Lite folk i gymmet, endast fem personer på timmen, kanske för att det är fredagkväll. Men jag klagar inte, jag hade mycket svängrum iaf :D

Kul att komma hem när sötkissen sitter på trappan och väntar. Han såg ut att vara glad att se mig (fast egentligen var han säkert bara hungrig ;P).

Fick en mindre trevlig överraskning när jag kom hem. Huset borde nämligen ha varit städat. Men icke. Så imorgon står städning av hela huset på schemat. Hejåhå! Tror jag tackar mig själv imorgon för att vårt hus blir nästan 50m2 mindre än dethär :P

Sitter och myser i syrrans Onepiece och äter mitt fredagsgodis; torkade plommon :D



 

2 kommentarer: