20.3.13

Ripped

Blev en ledig dag idag. Jag behövs på jobbet på lördag så jag fick vara ledig idag istället. Skönt att vara ledig mitt i veckan, men, jag skulle gärna ha vetat om det liiiite tidigare. Jag är ett planeringsfreak och har oftast hela veckans 'schema' färdigt. Känns konstigt att ha en dag utan program.

Har iallafall kört ett pass Jillian Michaels Ripped in 30, week 3. Har haft en ganska lång paus från det nu, och vet ni, det var inte alls lika roligt länre (kan bero på att jag bytte vecka och inte var bekant med övningarna). Har jag blivit en gymfjant? :D
Blir väl kanske en promenad till butiken sedan (4,5km totalt), måste köpa bananer. Borde kanske tvätta lite kläder och sånt tråkigt nu när man har tid :P

Köpte ett par gymhandskar igår. Så nu kanske jag slipper blåsor efter varje gympass ;P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar