17.3.13

Sovmorgon?

Hade tänkt ta sovmorgon idag. Min sovmorgon blev enda till kl. 7.00. Nåja, 30 min längre än vardagsmornar iaf :P

Åt frukost och drack kaffe i nästan en timme :)
Älskar mina muminmuggar och skålar. Endast 4 skålar som saknas så har alla mina 22 muggar tillhörande skål :) 


Efter frukosten tog jag tag i städningen. Vet att många städar på fredagar för att det ska vara 'rent och fint' till hälgen. Men vem orkar städa på fredagkväll när man jobbat hela veckan?! Inte här i huset, söndagmorgon it is :)
Måste bara tipsa om världens bästa städtrasor. Fick testa dem då jag städade mammas och pappas hus. Dagen efter hade jag köpt egna likadana. Kostar endast 4€ på ClasOhlson. Efter att man städat slänger man dem bara i tvättmaskinen. Billigt kan vara bra :P 



Sambon är på jobb. Bara han kommer hem ska vi iväg och åka snowboard i finvädret :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar