15.3.13

RPV + morgongym

Igår for jag och syrran till LadyLineMichaelas RPV timme. En av de bästa timmarna jag någonsin varit på. Effektiva övningar, svetten sprutade och så glad och inspirerande instruktör :) 
Det enda jag har svårt med på gymtimmarna är att instruktören står vänd mot 'jumpparna', vilket gör att jag hela tiden är påväg åt fel håll och inte kan hålla reda på höger och vänster :P Känns jätte konstigt då man från dansen är van att läraren står vänd åt samma håll som oss :P

Lämnade i Hankmo över natten eftersom jag hade tänkt gymma före jobbet idag. 

Kl. 05.45 satt jag och pappa och sörplade morgonkaffe. Kl. 06.15 befann jag mig i gymmet pigg och riktigt på G. Älskar att vara hemma i gymmet, man får träna i egen takt, ingen kö ti några maskiner, och det bästa av allt: Spotify på högsta volym. 
Efter att jag tränat färdigt hade jag 1 1/2 timme på mig att duscha och göra mig i ordning före jobbet. Skönt att för en gångs skull få ta det riktigt lungt och inte behöva stressa iväg till jobbet :)

 
Hittade gamla bilder på mig och världens bästa lillasyster :P



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar