28.2.13

Train insane or remain the same

Har inte alls haft tid att blogga. Full rulle hela tiden.

Lördag: Stallet, red 'på lindon' i djup snö, super jumppa för Carrero (och mig). Sedan for vi på en liten terrängtur, moster var med som sällskap.

Söndag: 5 timmar snowboard med min sambo.

Måndag: Stallet, red ca. 45 min på stora ridplan.

Tisdag: Aktiv vila = 1h promenad med Mia :) sedan drack vi kaffe tills klockan var nästan mitt i natten.

Onsdag: Syster fixade till mitt Röllipeikko hår. 1h i gymmet, mycket fokus på ryggen och axlarna.

Torsdag: Stallet, red 1h på lilla ridplan. Tvättade bilen. Färgade håret + badrumsdörren :/

Är så fruktansvärt trött nu. Det har varit en intensiv vecka. Men jag gillar när det händer saker. Dock tror jag att det blir en vilodag imorgon igen.
Annars är jag sjukt på g nu vad gäller träningen. Det är så jäkla kul när man märker att man utvecklas :D

Nästa vecka har jag ett 'en veckas gymkort' till LadySlim. Och veckan efter samma sak men till LadyLine. Båda gratis. Man tackar och tar emot och hoppas att man hinner utnyttja dem också :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar