16.3.13

Förmiddagspromenad

När jag slog upp ögonen imorse bestämde jag mig genast för att gå på morgonpromenad efter att frukosten fått sjunka ner lite. Var just påväg att byta kläder när min svägerska ringde. Pratade bort en hel timme, så min morgonpromenad blev nog mer en förmiddagspromenad, men vad gör nu det :P Kände att jag hade sådant 'spring' i benen, var nämligen ute på min favoritrunda som jag sprang många gånger i höstas. Vilken tur att jag hade aldeles för mycket kläder och 'fel' skor, annars hade jag nog inte orkat iväg till gymmet med syrran senare idag :P Men oj vad jag njöt av vädret och lugnet, ni vet det där lugnet som bara finns ute på landet. Jag älskar det. Under min en timme långa promenad mötte jag hela 2 personer och 5 bilar.
Nu borde jag bara fixa lunch så att jag orkar iväg på BodyPump som börjar kl.15.

 Inte en levande varelse så långt ögat kan nå..



 Civilisationen..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar