13.3.13

Bodyattack

I måndags fick jag äntligen krama om mina älskade föräldrar igen. En månad sedan jag senast träffat dem. Var så lycklig att ha dem hemma så jag fällde en tår eller två. Eller kanske hundra :)

Igår stod dans på schemat. Lyrical jazz på dance, vilket resulterade i världens största blåmärke på axeln. AJ. Tack för den Camilla ;) (och nej, jag har inte fått stryk, bara dansat vääääldigt nära golvet :P) Och Reggaeton var precis lika roligt som alltid :)

Idag for jag och Ida till LadyLineBodyattack. Gillade instruktörerna och timmen. Svetten rann och mitt hår såg ut som om jag just hade duschat ;P en timme som jag definitivt kommer att gå på igen om jag får tillfälle :)

Var ju på LadySlim förra veckan. Tänkte ge er en liten 'utvärdering': Nytt och väldigt fräscht. Bra timmar. Finns både virtuella och med instruktör. Men sedan i salen, det finns väldigt få maskiner, allt är som sagt nytt och fräscht. Men jag saknade skivstänger och fria vikter, vilket jag oftast använder mig av. Så salen får ett stort minus av mig. Började längta 'hem' till gymmet med vikter. Månadsavgiften går på 39€, så helt överkomligt. Men då ska man nog kanske hellre gå på timmarna än att lyfta skrot :P




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar