24.3.13

Händelserik dag?

Har varit ute på snowboardäventyr med min sambo hela dagen :) Tur att jag hade extra handskar med, annars hade vi nog fått avbryta mitt i dagen. Jäkla plusgrader :/

Passade på att handla på S-Market i Lapua. 
Sambon köpte chips. Vi hade inte ätit chips sedan nyår, vilket är nästan 3 månader :P Coolt, inte har jag saknat det heller :) Samma med godis. Vad har hänt med mig?! När jag är snål på något gott är det oftast vindruvor, kiwi eller torkade plommon som gäller :P

Fick känningar av ett migränanfall (2 veckor sen senast, heeelt otroligt). Tror att det beror på att vi ätit 'slarvigt' idag.

Skulle raka benen i duschen. Gissa om inte raklöddret tog slut. Men man tager vad man haver: Gilette - The best a man can get. Raklödder som raklödder, det luktade bara lite mer manligt än mitt :D (okej, jag tvålade nog in benen två varv efteråt för att slippa lukten :P) 

Tänkte glömma! Vi har en fasan som vinglar runt på vår gård nu som då. Not funny! Snart vågar jag inte gå ut ensam!!!

1 kommentar:

  1. Martin24/3/13

    Måst bara säg att S-Market i Lapua får Vörå S-Market att si ut som it litin roko lado :O

    SvaraRadera