9.3.13

Kaffebloggen

När jag vaknade imorse hade jag egentligen inga andra planer för dagen annat än att städa. Ganska snabbt hade jag bokat in en träff med Mici och hennes söta lilla W. Flera år sedan vi senast hade träffats, men det ska vi nog se till att det blir ändring på :) 

Kl.10 hade jag städat hela huset. Hann äta, kleta lite smink i ansiktet och snygga till frisyren (gå och sova direkt efter duschen är ingen hit om man vill ha snygg morgonfrilla) innan jag for iväg. Drack kaffe, åt äppelpaj och lyckades prata bort hela 3 timmar :P 

Drog vidare till världens bästa mommo för att prata bort ytterligare 1 1/2 timme. 

Fick en förfrågan av herr & fru W om vi ville komma ut på kvällskaffe. Vem tackar nej till kaffe?! Fick äntligen träffa deras lilla A, söt liten filur han också :) Pratade bort 3 timmar där också :P

Denhär dagen har alltså gått ut på att prata och dricka kaffe!

Bild från imorse när jag surprise drack kaffe.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar