16.3.13

BodyPump

Var som sagt på BodyPump med syrran idag. 

Såhär står det på LadyLines hemsida om timmen:
Lihaskestävyystunti, jossa harjoitellaan rytmikkään musiikin tahdissa kaikki suurimmat lihasryhmät levytangon ja painojen avulla. Liikkeet ovat kuntosalipuolelta tuttuja. Painoja voit lisätä oman kunnon mukaan. (LesMills tunti) 

Måste bara säga att dethär är sååå min typ av träning. Det var tungt, det brände i armarna och ryggen. Men vilken känsla! Alla övningar var bekanta för mig, men jag har aldrig tänkt på hur mycket kombinerade övningar man kan göra. Så där fick jag lite tips och idéer att 'ta med mig hem' till garagevinden :)

Min bror letar efter en större bänk till garagevinden. Hojta till om ni känner någon som har en bra begagnad ;) Så med bra tur har jag snart hans gamla bänk, stång och vikter i Vörå :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar