9.2.13

12 timmar och 7 kaffekoppar senare

Började lördagen på tomten. Fick en trevlig överraskning då tidigare markägaren varit med traktorn och samlat ihop all ved i en fin hög åt oss bredvid 'garaget', tusen tack :) Eldade vår sista rishög idag. 'Svärmor' joinade, och jag avlägsnade mig för att hinna hem till mamma och pappa för att duscha och fräscha upp mig innan dagens 7-års kalas (hann t.o.m dricka en kaffekopp med syster och A innan jag for iväg). Efter 2 timmars kalasande var jag igen den snälla storasystern som for på shopping, denna gång på jakt efter ett Xbox-spel. Efter en massa yrande i olika butiker hittade jag spelet jag letade efter. Var en ännu snällare syster och städade köket och vardagsrummet åt min bror :) Spelade lite Xbox och drack kaffe innan jag kom mig iväg hem. 12 timmar och 7 kaffekoppar senare landade jag i egen soffa :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar