22.2.13

Hälsa i hus

Hade bestämt träff med mina homies (mina fina flickor från Hembyn) igår efter jobbet. Nu blev inte allt riktigt som planerat utan istället för kaffe for vi på en föreläsning. Hälsa i hus. En timmes föreläsning som faktist var riktigt intressant, speciellt för oss flickor som alla har våra egna projekt, husbyggen och renoveringar :) i korta drag handlade den om hur vi påverkas av material, former, dofter osv. Efter föreläsningen var klockan endå 'så lite' så vi bestämde oss för att ta en kaffe på 1R + kök. Plötsligt hade vi pratat bort 1 1/2 timme. Så går det när man träffas för sällan. Tack för igår flickor <3 
 
Idag saknar jag mamma och pappa extra mycket. Kom hem NUU! <3



Mina fina armband som jag fick förra året när mamma 
och pappa kom hem från sin 1-månads semester <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar