23.2.13

Underbara lördag

Blev en sen kväll igår. Så jag tog sovmorgon (till 8.15). Åt en snabb frukost innan jag grävde fram mina stallkläder och for iväg till Hankmo. For med moster och min söta kusin till stan för att hämta hem Carrero (mosters häst). Hemma i Hankmo stod en ridtur på schemat. Efter en alltför lång paus var det så jäkla roligt att komma upp på hästryggen igen. Både jag och C njöt av att trava och galoppera i snön :D Sedan for vi ännu ut på en liten terrängtur. C uppförde sig exemplariskt, precis som om han inte ens skulle ha varit borta hemifrån i 2 månader. Finaste killen <3
Efter ridturen bjöd mommo på lunch, leverbiffar. Vilken lyx att inte behöva koka själv och bli serverad sin favoritmat :)
(Sen så kan jag ju tillägga åt alla som tror att dethär inte är motion, 'man bara åker ju'. 45 min 383 kcal.)


Gammal mysbild på oss :)

Fina fina C <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar