1.2.13

FT40, gym och husritningar

Har lånat mammas pulsklocka i över en månad. Har hela tiden drömt om en egen då pulsbältet som hör till mammas klocka är för stort och halkar ner. Januarilönen trillade in på kontot så jag beslöt mig för att uppsöka Vasas sportbutiker på matpausen för att eventuellt bli lite klokare och få experthjälp. Får nog dela ut 10 poäng åt både WasaSport och Intersport för deras obefintliga kundbetjäning. Varsågoda. På hemvägen svängde jag in till MySports i Stenhaga. Fick hjälp av en jättetrevlig försäljare och efter lite funderande hit och dit och fram och tillbaka hittade vi en klocka som uppfyllde mina krav, en ganska simpel modell, men varför betala för en massa extra finesser som man aldrig kommer att använda?! :)
Hade träffis med min sambo i Kvevlax innan vi for till 'Hankmo fitness' för lite skrotlyft fredagskvällen till ära :) så då fick jag ju samtidigt inviga nya klockan ;)

Idag har vi dessutom fått våra husritningar! Blev riktigt positivt överraskad, bara ett litet fönster som skall bytas ut mot ett större :) Jag är helnöjd! Vi siktar på att lämna in ansökan om byggnadstillstånd denna månad :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar