4.2.13

Friends are like diamonds (part 2)

Har varit och hälsat på min fina vän Jutta ikväll. Druckit kaffe, pratat och tittat på husritningarna. Och förstås gosat med hennes underbart söta dotter <3 Lilltjejen hade blivit SÅÅ stor sedan vi sågs senast (före jul nångång). Får se till att ta mig dit oftare så inte lillfröken glömmer all svenska jag försöker lära henne :P antagligen förstår hon inget av vad jag säger, men sålänge hon ser glad ut är jag nöjd :D Och vad vore förresten livet utan underbara vänner?! Fast man inte alltid har tid att träffas så ofta som man hade velat är det så otroligt skönt att veta att vännerna endå alltid finns där för en. Olet minulle tärkeä <3

Dit for den måndagskvällen. Har hela dagen sett fram emot att träna ikväll, men nu är klocka så mycket att träningen får vänta tills imorgon då 2h dans står på schemat :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar