14.2.13

Coffee

Hade syster och Alex på besök igårkväll. Syster hade beställt mina berömda bananmuffins. Men det slutade med att hon själv bakade dem :P
Satt och bläddrade i våra fotoalbum och skrattade nästan ihjäl oss åt våra sönderblonderade hår xD
Startade vår tv för första gången på flera månader (hade igång tv:n senast i novemver, hahah, aktiv tv-tittare här hej). Tänkte sluta i 'katastrof' då tv:n bara meddelade 'kodad signal' och vårt främmande MÅSTE få se på Farmen! Men det löste sig till slut iaf :)
Syster tog samtidigt bort mina hårförlängningar. Känns lite halvkonstigt (men samtidigt skönt) då jag har haft förlängningar sedan september. Nu slipper man fläta håret till natten och när man ska träna :P


Med den här bilden säger jag trevlig vändag åt min sambo, min fina familj och alla mina underbara vänner<3

1 kommentar: