16.2.13

Skräpmat

Såna som känner mig känner nog också till min relation till skräpmat, den har aldrig varit och kommer nog aldrig att vara speciellt stark.
Gissa vem som är lycklig när det i restaurangen i Simpsiö nuförtiden finns sallad på menyn, vi rör ju oss endå där åtminstone en gång / vecka. Tidigare har man känt sig äcklad av tanken på mat då det enda som serverats varit i stil med 'makkaraperunat', hamburgare eller kebab.



Blev 5 timmar i backen idag. Måste spara lite på krafterna så att vi orkar imorgon också ;)

Har varit lite tyst här. I torsdags firade jag alla <3 dag med ett Jillian träningspass, tog i för kung och fosterland (nu har vi ju ingen kung, men anyway). Så jäkla skönt efter en seg förkylning. Armarna darrade när jag var färdig :)
Igår lämnade vi in ansökan om byggnadstillstånd till Korsholms kommun :D Happy times!
Igårkväll var vi till Smedsby Uf på revyn 'En härlig soppa'. Den bjöd på några riktigt goda skratt, och lite stolt över mommo får man nog också vara :D

Nu ska jag äta mitt lördagsgodis, vindruvor. Har fruktansvärda cravings efter vindruvor hela tiden, hahah, värre kunde det vara ;) (och nej alla mostrar och övriga släkt och vänner, det är inte såna cravings man har när man är gravid :P)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar