8.2.13

Snörvel

Världens snällaste storasyster här hej!
Slutade jobbet en timme tidigare idag, for till CM och shoppade mat åt min bror som hoppar runt på kryckor och inte kan köra bil för tillfället. Levererade och packade upp maten och gick ut med roskis :) Lite ostrategiskt att inte hämta bilen först, men armarna fick sig ett litet träningspass då jag kånkade två tunga handelskassar plus min egen stora väska från CM till bilen :P
Sedan for jag till Smedsby och hämtade syster som kom med samma taxi som förde mamma och pappa till flyget. Så då fick jag samtidigt krama om mamma och pappa en sista gång :) Jag och syster for på världens flummigaste shoppingresa (brukar bli så när det handlar om oss två). Jysk - Hemtex - Aschan kaffe - Motonet - Gigantti. Allt på under en timme ;) Låg sedan i systers nya säng och pratade strunt en stund innan jag kom mig iväg hem :)

Har dragit på mig en äckelförkylning. Hoppas att den är snabbt övergående. VILL-TRÄNA-NUUU!!

4 kommentarer:

  1. Jag känner att jag o har en äckelförkylning på kommande, blä. :(

    SvaraRadera
    Svar
    1. NÄÄ :O du som just va sjuk?! :(

      Radera
    2. Ja veeet! Ja får nå fel. :(

      Radera
  2. Martin9/2/13

    Krya på er tjejer <3

    SvaraRadera