24.1.13

Torsdag

Sova - jobba - äta - träna - sova - jobba - äta - träna.. Så ser mina dagar ungefär ut.. Körde ett riktigt hårt ripped pass igår med tyngre vikter än jag normalt använder :D Idag fick rumpan och låren en riktig omgång.. Har också färgat håret idag, hade en sån fruktansvärd utväxt så min syster hade säkert börjat gråta om hon sett mig :P (har alltid råkat ha en mössa på när vi träffats)
Fick en lite halvgalen idé idag, känner att jag behöver utmana mig själv. Ska googla runt lite för att ta reda på om min 'plan' är realistisk :)
Annars så har jag googlat lite inspiration till kök och badrum idag. Händer ju inte så mycket på byggfronten ännu, men idéer kan man alltid samla på sig :)


Dagens lunch, mexikansk kycklingpaj och en supergod sallad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar