4.1.13

Rekommenderas -> Ripped in 30

Fick två SUPER träningsdvd:n av jultomten.. (eller jag beställde dem själv och tomten betalade) ;D
Jillian Michaels Ripped in 30 och Jillian Michael Killer Buns and Thighs
Roliga träningsprogram och riktigt effektiva övningar :)

Tanken med Ripped in 30 är att man tränar 5 - 6 dagar / vecka i en månads tid.. varje pass innehåller styrkeövningar, cardio och magmuskler.. 
MEN eftersom jag absolut inte behöver gå ner i vikt (borde nog lägga på mig något kilo istället) har jag tränat efter behag.. 2-3 pass per vecka ungefär för att hålla igång.. Passar mig perfekt då jag sprang 2-3 gånger per vecka under hösten, men nu tycker ja nästan att det är obehagligt i halkan, vill ju inte bryta några ben mitt i snowboardsäsongen.. :P

imorgon lär det bli en hel del rissläpande på tomten.. :) Partylite hos en kompis på kvällen, och snowboard hela dagen på söndag :) ha en trevlig helg!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar