19.1.13

Det tar sig :)

Behöver knappast berätta var vi har varit idag :P 
Släpat ris i 6 timmar, hade nog orkat längre, men var genomvåt pga snön som kom ner. Fick besök av husritaren, så om ett par veckor borde vi ha våra husritningar färdiga :)

Eftersom jag har en hel del sidvisningar per dag är jag väldigt nyfiken på vem som läser.
Kommentera gärna och berätta vem DU är, behöver nödvändigtvis inte veta allt om dig, skriv ditt namn / smeknamn och någon annan viktigt eller oviktig info :) Tack på förhand :)

19 kommentarer:

  1. Martin19/1/13

    Hej, jag är beckas sambo å idag har jag gått lös med motorsågen på stackars oskyldiga träd. Björkarna grät sav och granarna blödde kåda. Bark har flygit till höger och vänster och efter mej har jag lämnat barr, kvistar och förödelse muahahaha!

    SvaraRadera
    Svar
    1. å vem ha reidd opp förödelsen? :P

      Radera
    2. Martin19/1/13

      Zorro hade Bernado, Batman hade Robin, och jag har dej min älskade vapendragare!

      Radera
    3. ahahahah :D tönt ;P

      Radera
  2. Hej, jag är en snurrig hemmamamma som följer med er spännande resa :) Ska bli kul att få se hur det tar sig på tomten. Och ser fram emot att ha möjlighet att kika förbi lite oftare i framtiden...när vi förhoppningsvis också har ett hus, i trakten... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. kul att du följer med :) sku va kul att ha er lite närmare ;)

      Radera
  3. Anonym19/1/13

    Moster Lotta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. he hadd ja nästan gissa ;)

      Radera
  4. Gammal bekant Anni :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. de va en trevli överraskning :) länge sen senast..

      Radera
  5. En annan som snart också ska flytta till Hankmo :) /Nina

    SvaraRadera
    Svar
    1. jee :) oj va vi ska nöit asfaltin i byijin tå vi båda ha flytta ;)

      Radera
  6. Din kompis iddo. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. kul :) fast ja visst ju nog redan att du läser ;)

      Radera
    2. I know, men no måsta ja ju kommentera endå. ;)

      Radera
  7. Anonym23/1/13

    pleetan :)

    SvaraRadera
  8. Angelica kikar in här nu som då! :D Hoppas att jag int missa alltför mycket av reggaeton-serien i tisdast, var och representerade juridiska linjen på vörås utbildningsmässa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. :D Nää, lite gick vi framåt, men borde int va så svåra saker du missa :)

      Radera