1.6.13

ByggareBob

OJ, var ska jag börja?! Nå, kan ju börja med att berätta att jag har sagt upp mig från jobbet och börjar ett nytt jobb 10.6. Spännande tider, kul med nya utmaningar :)

Funderar på husbygge, träffar vänner och klämmer in ett träningspass här och där (intervaller i sommarvärmen är riktigt tungt kan jag berätta) och leker Byggare Bob junior.

På måndag drar vi ner till huvudstaden. Kiss konsert och lite shopping står på schemat (även om jag är världens sämsta shoppare :P) :)

Borde anmäla mig till Kipinäs hösttermin men jag kan inte bestämma vilken eller vilka timmar jag vill gå på!











Alla tjatar om att jag borde använda handskar. Undrar varför?! :)

Alla hammare var spårlöst försvunna, vilken tur att man hittar allt i min bil ;)

Byggare Bob junior

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar