20.5.13

Färdigmålat

Panelerna är äntligen färdigmålade. Började nästan kännas lite tjatigt innan vi var färdiga. Målade i bikini både lördag och söndag, samtidigt som jag och sambon diskuterade vinter och snowboardåkning. Vi må vara 'galna' i mångas ögon, men vi verkligen brinner för vår hobby och längtar nästan ihjäl oss tills snön ligger på marken igen.

Igårkväll var jag och mina flickor på sightseeing i hembyn. Båda mina väninnor är nyinflyttade i sina hem (en i nytt hus och den andra i renoverad lägenhet). Gissa om jag längtar ännu mer tills vårt hus står färdigt?!

Hann också gymma båda dagarna. Skönt skönt skönt.

Idag for jag hem efter jobbet för att gymma och tvätta bilen, men högtryckstvätten befann sig på villan, så smutsig bil har jag ännu. Svettades iallafall i gymmet en stund tillsammans med min lillebror :)

För tillfället sitter jag och lackar mina naglar. Första gången dethär året. Skogsarbete och målande gör absolut inget gott åt naglar (men vem hade förväntat sig det?!) :P

Imorgon har vi inledande möte på tomten med Korshols kommuns Byggnadsinspektion, vilket jag fick veta idag! Pappa hade visst glömt att berätta det åt mig, hoppas bara att jag kan smita lite tidigare från jobbet imorgon :P

Såhär såg det ut på tomten i förrgår. Härligt när man ser att det går framåt :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar