4.5.13

Jag ska måla hela världen lilla mamma..

Igår fick vi äntligen våra paneler till huset. Så idag fick jag börja måla :) 'Lilla' högen med ca. 250 m2 panel. Sambon for till tomten för att röja bort sly i en dikeskant.


Dagens lunch blev en sallad. Kyckling, spenat, sallad, tomat, gurka, paprika och mozzarella. Kanske världens enklaste lunch, men oj så gott :D


Var en sväng till tomten, hade planerat att ta kameran med för att fota allt nu innan grävmaskinen kommer. Men gissa om inte kameran glömdes kvar hemma?! Så som vanligt får telefonbilder duga :P 
Tänk, så småningom står vårt hus där uppe på backen. Gissa om jag längtar?



Resten av dagen gick i målandets tecken. Hade högtalare med till telefonen så jag kunde ha på Spotify medan jag målade :) dans + fulsång + måla är en bra kombination :D



 Idag är det mammas födelsedag. Men hon är ute i stora världen och firar (?) så det blev inget kalas denna gång. Grattis på födelsedagen världens finaste mamma <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar