12.5.13

Morsdag och vårföreställning

Morsdag idag. Dock har jag inte firat min egen mamma (hon fick sin morsdagspresent tidigare i veckan), men jag tror nog endå att hon vet hur mycket hon betyder för mig. Mommo 'firade' jag och sambon igårkväll med en blombukett och kaffe.

Imorse städade vi lägenheten. Har haft så fullt upp med annat så jag har knappt hunnit vara hemma de senaste två veckorna.

For och firade sambons mamma ett par timmar innan jag for iväg till stan på genrep. Genrepet gick åt rumpan, var fruktansvärt okoncentrerad :P

Vinglade runt och fördrev tid med syster och kusinvitamin ett par timmar innan Kipinäs vårföreställning började. Är riktigt nöjd med båda våra framträdanden :) njuter verkligen av att stå på scenen nuförtiden (till skillnad från för några år sedan). Får se hur det blir med dansen till hösten, när vår favoritlärare Camilla lämnar Vasa och Kipinä. Jag och syster hade köpt en liten present åt henne som tack :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar