22.6.13

Midsommar

Oj, en hel vecka sedan jag senast uppdaterade här! Jag har lika fullt schema som vanligt. Jobb, kaffehäng med kompisar, träning, husbygge. Ibland känns det som om tiden inte riktigt räcker till. Eller förresten, så känns det varje dag. Men å andra sidan passar det mig, rastlös var mellannamnet :P

Jag har köpt en klänning. JAG har köpt en klänning. What went wrong?! Såhär ser den ut ifall någon är intresserad. Tänkte att den kunde vara fin på dop / bröllop :)

Midsommar 'firades' med målarpensel / spade i högsta hugg på bygget. Senare for vi till sambons syster, lekte i sandlådan med lilla charmtrollet, chillade, grillade och gjorde abolut ingenting, riktigt riktigt skönt :)


Nu ska vi hälsa på svärföräldrarna en stund. Sedan väntar gymmet och byggarbete på mig! Trevlig midsommar på er :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar