25.4.13

Shopping

Hejhej bloggen! Jag har inte glömt bort dig, jag har bara haft massor att göra!

Helgen spenderades som vanligt på tomten. Hann också med ett födelsedagskalas och en sväng till stallet med moster.

I måndags stod jag i köket hela kvällen, vi lagade mat för resten av veckan (och bakade en proteinkaka), så skönt att ha det undan :)

 Tisdag är ju som jag tidigare nämnt dansdag. Camilla 'mördar' oss varje vecka nu då vi övar inför vårföreställningen. Inget slappande här inte :P

Igårkväll var jag, Mia och hundarna på kvällslänk. Efter det for jag raka vägen hem till mamma och pappa för att kunna stiga upp tidigt (5.30) och gymma. Känner att jag har en platå på gång i gymmet. Ska se över mitt 'schema' och byta ut lite övningar tills nästa gång :)
Efter jobbet idag for jag och hälsade på Mikki, Sanna och barnen. Allt för länge sedan senast. Men så går det när man har mycket på gång hela tiden. 

Har shoppat en del denna vecka:

60 liter målarfärg + penslar. Bara panelerna som saknas.
Hoppas på att få börja måla nästa vecka :)

Nya träningstights. Skönaste tightsen jag äger.
Svindyra, men värda varenda cent.

En jumppaboll. 
Lilla Egon fick också vara med på bild :P

2 kommentarer:

  1. Di va ju supersnygga dide tightsen! Synd bara att man själv int kan ha låg midja på träningstights. :| men ha du sitt mina nya snygga gymskor jag ha beställt? :D kolla instagram. ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :) I'm in love :) måst köp ett par till senn då ja känner mig rik :P
      Nee, men ja ska kolla :D

      Radera