17.4.13

Onsdagslänk

Ikväll har jag för första gången sedan 26.11 varit ute på länk. Som sällskap hade jag Mia och hundarna. Vi 'mjukstartade' med en länk på 5,6km (enligt appen Runtastic) i ganska lungt tempo. Hade så fruktansvärt stela ben efter gårdagens två danslektioner (vi övar inför vårföreställningen så det var två riktigt intensiva lektioner), men efter de två första kilometrarna kändes benen endå relativt lätta. Avslutade med kaffe och en apelsin :) Nästa onsdag drar vi ut på länk igen. Ska försöka göra det till en onsdagstradition :)

Började veckan i gymmet. Imorgon ska jag vila, byta däck på bilen och städa. Sedan ska jag försöka klämma in ett gympass ännu denna vecka (fredag morgon eller kväll), efter det tror jag att jag är riktigt nöjd med veckans träning :) Lär nog endå bli en hel del rissläpande på tomten lö - sö :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar