16.5.13

Onsdagslänk och torsdagsmys

Igår var jag och Maria ute på vår traditionella onsdagslänk, denna gång i Vörå. Svettigt, svettigt i 15 grader och solsken.

Imorse var jag och besiktade Einar. Stötte på världens mest irriterande gubbe som promt skulle före mig fast jag hade bokat tid (det hade inte han), för han hade så j*vla bråttom, det hade ju dock inte jag som redan var försenad till jobbet! (Hade ju nog meddelat att jag kommer lite senare, men endå.) Vi var ganska många som stod och trampade utanför dörren innan besiktningskontoret öppnade. Vilken tur att damen i kassan frågade om det fanns någon som hade bokat tid till kl. 9.00. Gubben fick snopet ställa sig och vänta med resten av gänget medan Einar besiktades. Och Einar rullade igenom utan anmärkningar, fin kille :D

Efter jobbet for jag och finaste Linda på torsdagsmys till 1 rum och kök. Riktigt mysigt, speciellt när vi hade hela stället för oss själva :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar