13.8.13

Only for you :)

På begäran av en läsare kände jag mig tvungen att uppdatera här :) Har tänkt uppdatera hur många gånger som helst de senaste veckorna, men tiden har helt enkelt inte räckt till.

Varje ledig minut spenderas på bygget (nästan iaf). Jag hinner klämma in några gympass här och där. Vårt hem ser ut som en soptipp och socialt liv kan man bara drömma om!

Denhär sommaren har gått så fruktansvärt fort.  Dagarna och veckorna har bara flugit iväg. Thanks to bygget har jag endå hunnit spendera mycket tid utomhus men slappa dagar på balkongen/stranden får vänta tills nästa år :P

Lääängtar till torsdagen. Min bästa vän har blivit mamma för andra gången och jag ska få snusa på liten bebis :) Myys!

Nästa vecka drar Kipinäs hösttermin igång. Ska bli så jäkla kul. MÅSTE-FÅ-DANSA-NUUUU!

Såg att Burton har lanserat nyheterna för säsongen 13/14 idag. Fick mig att längta efter min älskade V-Rocker. Snart, snart, snart :D

Vad händer på bygget då? 
Panelerna på utsidan har börjat komma upp. Vi har plåt på halva taket och isolering i väggarna (och på hela golvet *suck*).

På återseende! :) Ska försöka skärpa mig och uppdatera oftare ;)








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar