27.8.13

Fullt upp!

Hej hej!

Länge sen senast. Får ännu en gång skylla på mitt 'tighta' tidsschema. 

Förutom byggarbete har jag hunnit med: 
Besök hos bästis och mys med liten bebis <3
Danstimmar. Kuntobaletti är sjukt tungt, men det gillar vi :)
En möhippa.
Kaffehäng hos Jutta och några dagar senare 1-års kalas för lilltjejen.
Starkt kryddade wookgrönsaker (gick lite i misstag, eller hur var det? :P) hos Mia före dansträningarna.
Gym. Även om förra veckans träning blev lite lidande, men vissa gången räcker tiden helt enkelt inte till.
Kaffe med Ida före dansen.
Gått på upptäcksfärd i vår skog. Bad idea. Fyf*n för älgflugor :/

På bygget håller vi på att lägga upp gipsskivor på väggarna. Börjar nästan se lite hemtrevligt ut :P

Imorgon står dop på agendan. Hoppas på att hinna gymma en stund också.
Torsdag - Kuntobaletti.
På fredagen ska vi hämta hem lillasysters första bil. Spännande. Jag är mycket mycket stolt över hennes val av bil :D 

Har en period nu när allt i min närhet verkar gå sönder. *suck* Laddaren till MacBooken. AUX-sladden i bilen. Telefonladdaren. Korken till min Shaker. 
Undrar vilken pryl som är nästa på listan?

Taket på plats :)

Fick finbesök på bygget av liten sötnos :) Hade huset varit färdigt hade han nog fått stanna kvar.
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar