21.7.13

Skrotnisse och hans vänner

I fredags var jag och sambon på KAJs show, Lokalproducerat Pjas. Fantastiskt roligt, KAJ bjöd som vanligt på många skratt :D

Igår spenderades dagen på bygget. Sambon spikade vindskyddsskivor och jag städade upp lite på gården. Städade bort restbitar och tomflaskor. Om pappa fortsätter dricka Bonaqua i samma fart har vi snart huset betalt med pantpengarna, hahah :P


Idag 'kidnappade' vi (jag, sambon och min bror) kusin Elias och for till Powerpark för att fira hans födelsedag som var tidigare i veckan. Det var en trött och lycklig kille som somnade i bilen på hemvägen efter mååånga varv i berg-och-dalbanorna :P

2 kommentarer:

  1. Anonym21/7/13

    Saknar dig tjejen <3
    Om bebben håller sig inne många kvällar till så tar jag familjen i bilen o kommer ut o kör till bygget :)

    Puss ditt L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Miss u too darling <3
      Ring före isf så vi säkert e där ;)

      Radera